heemmmmmmaaa

gisas vem som är hemma? jo, jaaag. hehe, nej men jag kom hem för kanske en timme sen. Kan berätta lite vad som hänt under helgen..
Fredag: Jag var ledig från skolan eftersom jag först skulle till doktorn och sen åka till göteborg. Vi åkte från sollentuna vid typ ett och sen satt vi där i sex timmar och tjockade oss med 2 kilo kakor + godis! När vi kom fram vid sju typ så tävlade några andra tjejer i vår förening så vi gick och hejjade på dom. Vi lämnade då alla våra saker i bilarna. När vi kom tillbaka så va det helt kaos i bilen och allas handväskor + en stor väsak (med kläder och sånt) var borta. Så det va lite kaosigt och vi sprang runt och letade efter våra saker. Vi pratade även med polisen och efter kanske efter en&enhalv timme fick vi gå dit vi skulle sova. Eftersom jag var en av dom som förlorat min väska hade jag inte heller någon mat jag kunde äta, så jag, wille, olivia & jossan drog till donken och käka lite nattmat. musigt värre, liksooom.
Lördag: Vi gick upp runt åtta och drog direkt till matsalen. När vi ätit drog vi tillbaka till rummet och chilla lite, sen dro vi ut på stan för att kolla läget, det var lite synd att det regnade och var rätt kallt, annars hade det nog vart ännu mysigare. Efter det gick vi och mötte några som hade kommit med tåget och så gick vi och shoppa lite. Sen var det lunch som gällde och efter det var det direkt till rummet som gällde och vi började fixa oss inför tävlingen. Själva tävlingen gick väl sådär, vissa varv var skit bra medan andra sluta med typ faceplant.. även friståendet gick det inte lika bra som det brukar, vilket inte är särkillt konstigt eftersom vi lärt oss en helt ny del på två veckor.. aja, efter tävlingen var det att rusa till maten för att sen snabb duscha och sen vidare till discot. Grejjen var den att det va 82 lag med på tävlingen eller ska jag säga, 82 TJEJlag. Så det var inte en ändaste kille där inne. Jag kan ju säga att vi blev rätt besvikna. Men vi kötta på och gjorde det bästa av saken. Vi gick till vårt rum igen vid tolv där satt vi och sncka innan vi somna.
Söndag: Vi gick upp runt halv nio och drog och åt på en gång, efter det gick vi till rummet och packa ihop alla saker och sen drog vi mot stockholm! Och nu sitter jag här. Ska nog sätta på ett avsnitt av oth nu, så höres vi sen! :*
+ När vi stod och bytte om efter duschen så ringer jessica till mig och säger att någon hade hittat våra väskor. Någon hade tydligen kommenterat bloggen och sagt att han hittat mitt id och min väska plus några andra. Så min tränare åkte och träffade honom så jag har fått tillbaka min väska nu och vissa saker som låg i också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0