Great day so far

Sitter just nu framför datan efter en lång dag i skolan. För ett tag sen så kom jag hem och nu sitter jag här. Skolan idag gick bra, förutom det faktum att vi har hur mycket som helst att göra. Prov i typ alla ämnen. Jag har dessutom ett extra prov i kemi att göra eftersom jag va i Thailand när klassen gjorde det. jag kommer till och med att behöva plugga nu under helgen. har Engelska prov på Tisdag och känner mig inte alls redo. Så ska sätta igång med pluggandet nu på en gång tror jag...Blää...
I kväll så kommer våran kompis som är kock och lagar mat åt oss. Så jag raknar med supergod mat;) Efter det så drar jag till Oskar med nästan hela A-gänget. Förutom Jessica då "/. Jag tror i alla fall att det kommer bli as najs.
Men nu så väntar skolböckerna på mig. Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0