Godnatt !

nu va det länge sen jga bloggade igen. Fy på dig Wilma. Jag skulle ju bli bättre och ett tag så va jag det. Men jag tappar liksom lusten efter ett tag.
i måndags så kom jag hem sent eftersom jag dansade. Allt gick bra och så, men grejen är den att jag står längst bak ca 80% av dansen. Jag har inget problem med att stå längst bak och så, men när man gör det i stort sätt hela tiden så tappar man humöret. jag har kämpat med den här dansen hela terminen och har kommit på alla danslektioner, men endå så får jag inte visa upp det jag kan. Dålig stil ycker jag. NBågra i dansgruppen står till och med längst fram hela tiden. inte så rättvist tycker jag. Aja, det är som det är. Nästa år byter vi danslärare så hoppas på en bättre då.
Igår så va jag hemma hela dan efter skolan. Pluggade och kollade på hellcats. En ny serie på femman som är så sjukt bra! Handlar om några cheerleders. Så himla coolt. Har alltid haft en dröm om cheerleading, så jag tycker i alla fall att den serien är sevärd.
Eftersm vi hade halvdag idag i skolan så åkte jag, Sarah och Jessica hem till mig. Vi bakade negerbollar och kollade på film. Haha, ovanligt va? :p Vi hann faktiskt plugga lite tillsammans också ;) När jessica och Sarah gått hem så pluggade jag lite till, men vi sju så hämtade pappa upp mig och vi åkte visdare till gymmet. Som vanligt super njas. Speciellt efter när man sitter i bastun och tycker att man är så jäkla bra. 
Nu ska jag virka ett bäverhuvud som måste vara färdigt tills imorn. riktigt taggad, not! men det är väl bäst att jag sätter fart. Kan inte lova någon toppen uppdatering imorn. ska göra mitt bästa ;) Puss och godnatt på er ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0