Glass! :)

Äntligen så är våren här. Och nu är den här för att stanna. Det känner jag på mig! Våren är så himla härlig. Blommorna kommer, sommar kläderna kommer ut och ny glass framför allt!
Jag, Mamma och Tove gick för en stund sen och hämtade upp Vilgot på dagis, och efter det blev det just glass. Jag vågade i och försig inte prova någon ny smak, uten tog en mars glass. Supergod! Det är ju typ så. Glass är mycket godare om det är varm och soligt ute. Annars driker man hällre en varm choklad eller nått.
Ikväll är det balett igen, men idag så ser jag faktiskt framimot det. Skönt med träning ju. Innan dansen måste jag hinna att plugga lite. Musik prov imorgon, men det känns faktiskt riktigt bra. Hoppas på att kunna höja mitt betyg lite.. Jaja, nu ska jag sätta igång. Puss så länge!

Såhär såg jag i alla fall ut idag, tröja och byxor från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0