Fun fun

Tjena! Uppdateringen igår och idag vet jag varit riktig dålig, men jag har inte hunnit blogga. Full fart likosm. Eftersom Sarah hann föra att skriva om vad vi hittade på så om ni vill veta får ni läsa hennes inlägg. Jag kom i alla fall hem från Frida för ett tag sen. vi alla i A-genget hade värkligen haft en toppen kväll och natt. förutom nån gång mellan typ kvart i tion och halv elva, då det va riktigt B. Asså såå seegt.. Aja, vi tog tag i våra liv och hade det bäst rästen av kvällen ;) Frukost i dag blev BJ (glassen). Smaskogt värre.
Ni ska jag sätta på en film, så skriver ag kanske mer senare. Lägger in lite bilder ifrån restaurangen. Pöss pöss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0