Fredag!

Äntligen fredag! och äntligen loooovv! :) Shit vad jag har längtat asså. Jag lyckades komma upp ur sängen någorluna tidigt, så jag hinner slänga in ett inlägg innan bussen går.
Igårkväll så bestämde vi på skypa att det blir bio, donken och sen sova hos någon. Precis som jag ville ;) Vi ska se I am number four. Jag tror att den kan vara riktigt bra. Sen så är ju Alex Pettyfer med, så om filmen inte är bra kan man ju alltid vila ögonen på honom..
I dag ska jag har vi musik prov på morgonen. Jag viste inte ens att man kunde ha det. men jag har pluggat på nu så jag tror att det går bra. Det är inte så svårt direkt..
Men nu måste jag röra på mig. Borde reservera biljetter till bio:n ikväll men jag vet inte vart alla vill sitta, och om jag ska reservera plusstorlarna, som jag tycker är mycket skönare. men ska kolla med dom andra senare. Nu måste jag i alla fall dra. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0