drenched in PINK

Sarah har ju redan skrivit vad som har hänt idag... tänkte bara skriva en liten update om vad jag gjort de senaste 3 timmarna :) Vid halv 6 så hämtade mamma upp mig hos wilma och då drog vi direkt till Sollentuna c där vi lämnade tillbaka en tröja som jag hade fått i födelsedagspresent. Köpte också lite strumpor och svarta strumpbyxor eftersom att jag har lite brist på det här hemma! Sen har jag ätit middag och suttit en stund framför datorn, hade rätt mycket att catcha upp på youtube, men det är snart löst, bara någon timme kvar ;) men först ska jag hoppa in i duschen en snabbis sen blir det förhoppningsvis lite plugg på musiken också :) c y'all


länge sen man la upp en bild på Bieber, visst är han snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0