detta fält måste fyllas i

hej! förlåt för att jag inte uppdaterat fören nu. imorse så kollade jag lite på oth och sen drog jag till jessica. vi va där en stund och checkade allt hon köpt i london och snackade om vad som hänt här hemma :) sen tog vi en liten promenad till vivo där vi köpte glass, vid typ halv fyra(?) gick jag hem och började packa eftersom vi skulle åka till landet vid fyra men mamma skulle ringa när dom var på väg hit men hon har inte ringt än.. jag har iaf kollat på oth nu och tror att jag sätter på ett till :) Nu ringde mamma och sa att dom var påväg hem men jag tror jag sätter op ett avsnitt ändå, det är ju så gryyymt bra! puss på er!
för nästan exakt ett år sen.. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0