borde verkligen inte

hej! borde verkligen inte skriva det här, men vad gör man när man e så otroligt smart att man glömmer so-boken i skolan när jag har världens största prov på onsdag! känner att det här kommer gå grymt bra! yey. aja idag så jobbade vi iaf röven av oss i slöjdsalen. Vi ska ju iväg på en tävling på torsdag och vårt arbete är inte riktigt klart om man säger så.. så det jag har gjort är att gått runt och skällt på folk. usch, känner mig ibland som värsta bitchen. nej, men nån måste ju få folk att jobba.. hehe. efter skolan drog jag, jessica, wilma & kim till figges (ett fik) och fikade lite för att fira jessyyy! Ni har väl inte glömt bort att hon fyler år idaaaaag?! :DD
Men nu ska jag försöka plugga lite mer och sen kolla på ett avsnitt av oth. puss på er.
GRATTIS BÄSTUSEN FOREVER, ÄLSKAR DIIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0