Barnvakt

Hejhej! Sitter och kämpar med engelska glosorna men dom vill inte fastna. Har försökt nu ett bra tag..
Skolan idag gick annars bra, förtom det faktum att jag glömmt min skåpnyckel hemma. Så jg fick springa runt hela dagen utan böcker. Men jag hade ganska tur, för egentligen så behövde vi inga böcker från skåpet idag. Mycket film och sånt.
Efter skolan höll Wille och Jonatan mig sällskap när jag hämtade Vilgot från dagis. Vi fortsatte hålla sällskap fram till Willes hus eftersom JOnatan skulle hem till Wille. Jag och Vilgot kom hem lite senare. vi hoppae studsmatta och Vilgot garvade som bara den,haha. Efter två timmar kom mamma hem ich började med maten. Jag gick ut en sväng med hunden och nu siter ag här med dom där jäkla glosorna. Skulle egentligen kollat lite på tv, men jag antar att jag kommer fastna här framför datan ett bra tag till..  Men nu äre det plugg som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0