Barnkalas

Nu har vi firat min Vilgots födelsedag hela förmiddagen. Han har fått massvis med pressenter och tårta. Jag har också hunnit med att sola lite. Haha, fick en supersnygg rand på rumpan. Annars så har jag inte gjort så mycket.
Snart så ska jag ta en promnad hem till pappa för att hämta lite saker. Mer kläder och sånt. Imorgon så vill jag åka tll stan och shoppa lite. Behöver en ny plattång och lite nya sommarkläder. Har tänkt att köpa ett par nya shorts också. Ett par svarta och ett par med hög midja. HAr lite rabattkupånger och så nu också.
Men nu är det dags för att leta påskägg (en tradition som man tydligen inte slipper undan...)

Glad påsk förresten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0