30 maj 2011

Godmorgon! Jg har varit vaken ett tag nu och är ensam hemma. Runt lunch så kommer Sarah hit och runt fem drar vi vidare till mörby för att äta sushi. Där börjar vi kvällen så får vi se vart den tar oss ;) är riktigt taggad för ikväll. Känner på mig att det kommer bli hur najs som helst.
Igår så började vi som sagt kvällen hemma hos Oskar. Efter ett tag blev det lite segt och vi drog vidare ut. Vi träffade Kalle och stod och snacka med han ett tag. Efter det så följde Vickan och Jenny Sarah hem och Kalle och Frida följde mig. När jag kom hem satt jag framför tv:n ett tag men somnade ganska fort.
Idag så vaknade jag faktiskt nogorluna tidigt. Har försökt legat ute och solat nu med det är lite svårt när slolen åker in bakom molnen hela tiden.. Aja, det blir väl bättre väder under dagen ;) Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n och chilla lite.
Juste, det blev inga bilder igår, så ni får klara er utan :P Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0