20/4

hej! den här dagen har det hänt rätt mycket. Började med att jag drog hem till vickan och efter ett tag bestämde vi oss för att göra en hemlis. hehe, nu blir ni allt nyfikna va? ;) nej, men ni kommer få reda på det sen! Det var iaf jätteroligt och det höll vi på med tills vickan behövde åka till öland. Wilma åkte då in till stan och jag och jenny drog hem till jenny. Där höll vi på med vår hemlis. Efter det drog vi ner till ängen där vi mötte, frida, wilma och sofia. Vi satt och snacka där en bra stund. Men nu är jag iaf hemma och tror att jag kommer vara hemma resten av kvällen också. Jag skippade även träningen idag eftersom mina knän har blivit värre. Så jag var inte särskilt taggad på att köra styrka i tre timmar.. aja, hoppas på att maten snart är klar också, börjar bli hungrig.. Vi hörs sen, puss
här kommer lite bilder från dagarna som vart :)
bilderna snodda av vickis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0