1 dag kvar

känner att det har varit rätt så usel uppdatering de senaste dagarna :p men ibland har man bara för mycket att göra helt enkelt. Idag har jag varit i stinsen och köpt lite små grejer inför london, så som strumpbyxor, läppsyl, mini shampoo och lite så.. har även plockat fram lite sommarkläder och fixat ihop lite outfits till london. Målade ju naglarna också med mitt nya nagellack, sen har jag packat min neccesär och gjort en mental packnings lista i huvudet :p hehe, lite små pyssel sådär.. Imorgon blir det att gå upp vid halv nio för att duscha och så, sen drar vi tjejer till kyrkan för konfirmationsträff :) Brukar inte vara särsklit taggad men det brukar ändå sluta med att man har rätt kul så det är chill ;) Nu ska jag nog börja plocka undan alla kläder som ligger på sängen och sen sova, är fan trött.


Har jag nämnt att jag ska shoppa i London?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0